Generalforsamling 2019 og Gå-Hjem møde tilmelding

Du tilmelder dig gå-hjem mødet og generalforsamlingen ved at udfylde nedenstående formular.

Tilmeldingsfristen er forlænget til mandag den 11. marts.

Tilmelding til generalforsamling 2019

Udfyld felterne nedenfor for at tilmelde dig generalforsamlingen og gå-hjem mødet.
  • Du er stemmeberettiget og valgbar til bestyrelsen, såfremt du har en Foundation certificering under "ISTQB Certified Tester".
  • Angiv om du både deltager i gå-hjem mødet og generalforsamlingen.
  • Afbud efter 11. marts eller udeblivelse kan medføre et gebyr på kr. 600.
  • Udfyldes kun hvis fakturaen skal sendes til en anden email end den tidligere angivet.
  • Udfyldes kun hvis adressen på fakturaen ikke skal være den samme som tidligere angivet.
  • Angiv CVR nummer hvis firmaet er momsregistreret
  • For offentlige virksomheder
  • Generelt Denne persondatapolitik er gældende for deltagere i DSTBs generalforsamling 2019. Når du tilmelder dig generalforsamlingen, giver du samtidig DSTB samtykke til at indsamle og behandle personoplysninger om dig som beskrevet nedenfor. I denne forbindelse er DSTB dataansvarlig og du kan rette forespørgsler om behandling af dine personoplysninger til os via vores webside "https://dstb.dk/kontakt/" eller via e-mail til "info@dstb.dk". Hvilke oplysninger indsamler vi, hvorfor og i hvor lang tid? DSTB indsamler alle informationer du giver os via tilmeldingsformular, som f.eks. navn, e-mail, telefonnummer, arbejdsgiver, hvem betaler og hvordan, osv. DSTB indsamler ikke andre informationer, f.eks. IP adresse, kreditkortnummer, eller andet end det der står på tilmeldingsformularen. Vi bruger disse informationer til at håndtere og facilitere din deltagelse i generalforsamlingen. For at sende emails om generalforsamlingen, ændringer på program, lokaler osv. Vi beholder dine informationer i op til 5 år i forbindelse med den nuværende og fremtidige generalforsamlinger. Hvem deler vi dine informationer med? Vi deler ikke dine informationer med andre, medmindre det er påkrævet i henhold til lovgivning. Tilsending, ændring og sletning af dine personoplysninger Efter generalforsamlingen, eller efter at have aflyst din deltagelse i generalforsamlingen, kan du på enhver tid anmode om at vi ikke længere behandler eller beholder dine personoplysninger. Det er ikke muligt at deltage på generalforsamlingen anonymt, og derfor skal vi beholde dine informationer indtil generalforsamlingen er overstået eller du har aflyst din deltagelse i generalforsamlingen. Ønsker du at få tilsendt, ændret eller slettet de informationer vi har om dig, kan du kontakte os via vores webside "https://dstb.dk/kontakt/" eller via email til "info@dstb.dk". Persondatapolitik opdateringer Persondatapolitikken bliver opdateret hvis nødvendig. Så længe vi har dine oplysninger og persondatapolitikken ændres, får du en meddelelse på email om dette

DSTB på LinkedIn

1435067465_square-linkedin

Du kan tilmelde dig den åbne gruppe her

DSTB på Twitter

Du kan følge os på @dstb_dk og konferencen på #DSTBKonf.Twitter_logo_blue

Digital Quality and Testing Meetup

Are you interested in quality and testing? Then you can meet like-minded people in our group on Meetup called: Digital Quality and Testing Meetup in Denmark.

Click the link to join the group: http://meetu.ps/c/3CMcH/CWGng/f

You can read more about the group here: https://www.meetup.com/Digital-Quality-and-Testing-Meetup/