Generalforsamling 2021

Tid: 17.00-18.30

Sted: Online – Link sendes ud til alle tilmeldte

Pris: Gratis

Tilmeldingsfristen er fredag den 12. marts 2021.

Tilmelding til generalforsamling 2021

Udfyld felterne nedenfor for at tilmelde dig generalforsamlingen.
  • Generalforsamlingen er kun for medlemmer af DSTB. Hvis du tilmelder dig generalforsamlingen indmelder du dig samtidig i foreningen.
  • Du er stemmeberettiget og valgbar til bestyrelsen, såfremt du har en Foundation certificering under "ISTQB Certified Tester".
  • Generelt Denne persondatapolitik er gældende for deltagere i DSTBs generalforsamling 2021. Når du tilmelder dig generalforsamlingen, giver du samtidig DSTB samtykke til at indsamle og behandle personoplysninger om dig som beskrevet nedenfor. I denne forbindelse er DSTB dataansvarlig og du kan rette forespørgsler om behandling af dine personoplysninger til os via vores webside "https://dstb.dk/kontakt/" eller via e-mail til "info@dstb.dk". Hvilke oplysninger indsamler vi, hvorfor og i hvor lang tid? DSTB indsamler alle informationer du giver os via tilmeldingsformular, som f.eks. navn, e-mail, telefonnummer, arbejdsgiver, hvem betaler og hvordan, osv. DSTB indsamler ikke andre informationer, f.eks. IP adresse, kreditkortnummer, eller andet end det der står på tilmeldingsformularen. Vi bruger disse informationer til at håndtere og facilitere din deltagelse i generalforsamlingen. For at sende emails om generalforsamlingen, ændringer på program, lokaler osv. Vi beholder dine informationer i op til 5 år i forbindelse med den nuværende og fremtidige generalforsamlinger. Hvem deler vi dine informationer med? Vi deler ikke dine informationer med andre, medmindre det er påkrævet i henhold til lovgivning. Tilsending, ændring og sletning af dine personoplysninger Efter generalforsamlingen, eller efter at have aflyst din deltagelse i generalforsamlingen, kan du på enhver tid anmode om at vi ikke længere behandler eller beholder dine personoplysninger. Det er ikke muligt at deltage på generalforsamlingen anonymt, og derfor skal vi beholde dine informationer indtil generalforsamlingen er overstået eller du har aflyst din deltagelse i generalforsamlingen. Ønsker du at få tilsendt, ændret eller slettet de informationer vi har om dig, kan du kontakte os via vores webside "https://dstb.dk/kontakt/" eller via email til "info@dstb.dk". Persondatapolitik opdateringer Persondatapolitikken bliver opdateret hvis nødvendig. Så længe vi har dine oplysninger og persondatapolitikken ændres, får du en meddelelse på email om dette

DSTB på LinkedIn

1435067465_square-linkedin

Du kan tilmelde dig den åbne gruppe her

DSTB på Twitter

Du kan følge os på @dstb_dk og konferencen på #DSTBKonf.Twitter_logo_blue

Digital Quality and Testing Meetup

Are you interested in quality and testing? Then you can meet like-minded people in our group on Meetup called: Digital Quality and Testing Meetup in Denmark.

Click the link to join the group: http://meetu.ps/c/3CMcH/CWGng/f

You can read more about the group here: https://www.meetup.com/Digital-Quality-and-Testing-Meetup/